Privatlivspolitik

Denne politik beskriver, hvilke personoplysninger, vi indsamler om besøgende på skolens hjemmeside, kommende og nuværende elever og deres forældre samt andre eksterne samarbejdspartnere. Den beskriver også, hvordan vi håndterer oplysningerne, hvem de deles med og hvornår de bliver slettet igen. Klik på nedenstående link for at læse skolens privatlivspolitik:

Persondatapolitik for Mariager Høj- og Efterskole

Privatlivspolitik

karakterer skole tilmelding indholdsplaner privatlivspolitik

Et godt efterskoleophold er kendetegnet ved, at det leves sammen med andre.

Netværket styrkes og forhåbentlig vil holde mange år frem.

De fysiske rammer spiller ind på, hvordan vi lever sammen og kommer hinanden ved.

Vi vil gerne skabe de bedste faciliteter til dette.

Mariager Efterskole er privilegeret med at være placeret i Danmarks smukkeste natur.

Et område som indbyder til mange typer af aktiviteter, grundet de gode faciliteter.

Det er vigtigt for os, at tilbyde vores elever en skole, hvor der er faciliteter til mange udfoldelser.

Det kan være lige fra at slænge sig i en blød sofa, spurte svedende rundt til floorball.

Du har mulighed for at vælge at dette website ikke indsamler eller analyserer de handlinger du foretager her. Hvis du gør det, beskytter du dit privatliv, men du forhindrer også ejeren af websitet fra at lære af dine handlinger, og dermed blive i stand til at forbedre brugeroplevelsen for dig og andre brugere.