Kost og fødevarer

Her kan du dowloade og læse skolens kostpolitik.
Herunder finder du et direkte link til Fødevarestyrelsens hjemmeside, med mere information om vores syn på kost og fødevarer.

Der kan du få oplysninger om tildeling af smileys til Mariager Efterskoles køkken.

Klik her for at komme til hjemmesiden.

Mariager Efterskole er med i EU’s støtteordning til mere frugt, grønt og mælk i skolerne

kost og fødevarer

Mariager Efterskole er en af de Danske Pinsekirkers Skoler. Skolen har sit udgangspunkt i den danske Pinsevækkelse.

Skolen bygger på kristne værdier, der indvirker på dagligdagen. Gudstjeneste, lovsang, personlig andagt mm. vil være ingredienser, der er vitale for skolens hverdag.

Vores mål er, at du lærer Gud bedre at kende i løbet af et år eller to på skolen.

Samtidig er målet, at du efter endt ophold vil være udrustet til at tjene i en lokal kirkes arbejde.