Blok- & valgfag.

Mariager Efterskole tilbyder en bred vifte af blokvalgfag og valgfag – lige fra kager til basketball.
Læs mere om de enkelte blok- og valgfag ved at klikke på dem nedenunder:

Musik og sang

Lovsang

Dette fag er for dig, som allerede tjener i kirken eller har lyst til at spille og synge.

Dette er mere end blot et valgfag.

Det er for dig, som ønsker at synge, ikke bare med dine musikalske talenter, men i høj grad også gennem livsstil.

Teamet har blandt andet det formål at stå for lovsang til vores tirsdagsmøder ”God & ME”.

Herigennem kan du sætte præg på det åndelige aspekt på skolen.

Valgfaget indeholder øvelser og evaluering, samt undervisning i mange aspekter.

Dette er blandt andet performance, sangskrivning, sætlister, spille med backingtracks, at være Music Director og at lede sangen.

Meningen med dette er, at udruste dig til at kunne gøre en stor forskel i din kirke derhjemme.

Det er ikke kun guitar, bas, klaver og trommer, der bruges faget, men også alle andre instrumenter.

Det anbefales, at du også vælger instrument- og/eller sangundervisning på øvet niveau.

Lektioner: 4 pr. uge
Underviser: Glory Fuglsang Ku